dijous, 13 de febrer del 2014

ELS CARRERS DEL POBLE

El mes de febrer estem treballant el poble i la ciutat.
Per això hem fet una excursió per conèixer la història dels carrers de Torrelles de Foix.
Després amb les fotos que hem preparat hem fet un mural i també un llibre per la classe.
Aquí teniu les fotos per poder-les mirar a casa.

                                                                                                                                                               Aquí us deixem el dossier que hem fet entre tots els nens i nenes de primer i segon.



I aquí teniu tota la història dels carrers del nostre poble.


5 comentaris:

  1. Una informació molt interesant.Lídia.

    ResponElimina
  2. hakim m'ha agradat molt el treballs que hem fet molt iels jocs que hem fet i el
    mapa conceptual i el text lliure que hem fet i el joc que ten alla d'aquest any m'han
    agradat molt i els jocs de l'any passat també que jo no estava m'han agradat moltisim i ara vaig a juar un joc de el monstre que has fet
    adeu fins un altre i ja posare mes comentaris

    ResponElimina
  3. MAGRADAT L`AJUNTAMENT DEL POBLE IKRAM EL -FEDYL

    ResponElimina
  4. MAGRADAT TOTLES COSSESDEL BLOC IKRAM

    ResponElimina